Termin szkolenia:
26.04.2023 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.30
Cena szkolenia za jedną osobę: 497,00 zł netto (brutto w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)
Program szkolenia:
1) Rola asystentki w budowaniu wizerunku w nowoczesnej firmie. Podstawowe cele skutecznego Public Relations firmy, urzędu i władz.
2) Firma-media-społeczeństwo. Skuteczne komunikowanie się z otoczeniem.
3) Promocja szefa i firmy. Dopasowanie narzędzi.
4) Prezentacja prezesa, dyrektora, burmistrza jako element budowy wizerunku.
5) Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla firmy. Oczekiwania dziennikarzy od prezesa, managera, czyli jak czytelnie i profesjonalnie przygotować:
a) komunikat i informację prasową,
b) opracowanie prasowe,
c) konferencję i briefing prasowy,
d) oświadczenie.
7. Jak przygotować szefa do wypowiedzi w radio, przed kamerą i do wystąpienia publicznego.
8. Jakie informacje przed spotkaniem z dziennikarzem przygotować szefowi?
9. Skuteczna komunikacja z otoczeniem firmy.
10. Komunikacja i PR w Internecie.
11. Rola asystentki w selekcji informacji dotyczących PR. Jak wybrać wydarzenia medialne:
a. imprezy okolicznościowe,
b. koncerty charytatywne,
c. przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
d. patronat medialny i imprezy masowe,
e. kampanie społeczne jako element kreacji wizerunku firmy.
12. Relacje ze społecznością lokalną. Public affairs – budowanie relacji z administracją jako element promocji szefa i firmy.
Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY