Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChataGPT w komunikacji w podmiotach administracji publicznej

Terminy szkolenia:
20.05.2024 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł + VAT 23%
(zw. z podatku VAT w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)
Dla jednostek publicznych wystawiamy fakturę z terminem płatności 14 lub 21 dni.

• Umiejętność szybkiego tworzenia atrakcyjnych treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji (SI) staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej.
• Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze.
• To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT na każdym etapie komunikacji, promocji i budowania pozytywnego wizerunku Twojej instytucji.
• Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
• Szkolenie nie wymaga się żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI.


Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

• Wójtowie, burmistrzowie. prezydenci miast
• Rzecznicy
• Pracownicy administracji rządowej, samorządowej
• Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach
• Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych

Czego się nauczysz:

• Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić
• Poznasz wyzwania i ryzyka związane z wykorzystaniem SI w administracji publicznej
• Poznasz listę 30 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI, które mogą usprawnić Twoją pracę
• Nauczysz się wykorzystywać SI i Chata GPT na (prawie) każdym etapie Twojej pracy
• Nauczysz się języka „czatowego” i technik formułowania promptów, co pozwoli Ci skutecznie rozmawiać z Chatem GPT.

Program szkolenia:

Moduł 1
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
• Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
• Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
• Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
• Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
• Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
• Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.

Moduł 2
7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej
• Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
• Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
• Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
• Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
• Czy popełniasz te błędy?

Moduł 3
3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie opartych na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
• Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
• Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
• Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
• Jak pisać skuteczne Call To Action
• Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
• Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.

Moduł 4
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
• Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
• Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
• Ograniczenia ChataGPT: Chat GPT może kłamać i „halucynować”
• 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
• Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
• Komu SI zabierze pracę?

Moduł 5
25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie
• Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godz. tygodniowo
• ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
• Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów, wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów, tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji i wideo i wiele innych rzeczy.

Moduł 6
20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w administracji publicznej
• Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
• Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
• Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i 3 TikToka, scena po scenie
• Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
• Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i Chat GPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów.

Moduł 7
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
• Komunikacja z Chatem GPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
• 6 rodzajów promptów
• 12 zasad jak rozmawiać z Chatem GPT
• Metoda AKTIF na prompt idealny
• 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.

8. Praktyczne ćwiczenia
9. Podsumowanie i Q&A

 

Prelegent:
Krzysztof Urbanowicz
• Specjalista w zakresie SI i ChataGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji, copywritingu i storytellingu, marketingu i transformacji cyfrowej.
• Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
• Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
• Klienci w Polsce m. in. PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska…
• Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
• Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
• Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.

Niniejsze szkolenie jest oryginalną twórczością Krzysztofa Urbanowicza, chronioną przez prawo autorskie. Ochrona obejmuje program, koncepcję oraz treść i formę szkoleń. Bez wyraźnej pisemnej zgody Autora, żadna ich część nie może być kopiowana, rozpowszechniana, adaptowana, modyfikowana, tłumaczona i wykorzystywana komercyjnie w jakikolwiek sposób, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej i karnej

Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY