Jak wykorzystać AI, Google i media społecznościowe w marketingu i sprzedaży usług w edukacji

Termin szkolenia: 07.06.2024 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł + VAT 23%
(zw. z podatku VAT w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)


Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Rektorzy i kadra zarządzająca uczelniami: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe, by rozwinąć uczelnię i wyróżnić ją na tle konkurencji.
Działy marketingu, komunikacji i promocji na uczelniach wyższych: Specjaliści z tych działow mogą nauczyć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji kampanii marketingowych i jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i Google do budowania marki uczelni, promowania jej programów i rekrutacji studentów.
Zespoły ds. rekrutacji studentów: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych studentów i jak wykorzystać narzędzia sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.

Dlaczego warto:

1. Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego metodyka szkoleń z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
2. Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w codziennej pracy.
3. Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.

Program szkolenia:

Moduł 1
Nowa era marketingu edukacyjnego: Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje komunikację, marketing i sprzedaż usług w edukacji
• Aż 92% osób nie potrafi wykorzystać możliwości sztucznej inteligencji (SI) i ChatGPT
• 5 rzeczy, których ChatGPT nie potrafi zrobić, albo robi źle
• Co to jest Prompt Engeneering i dlaczego jest dziś jedną z kluczowych umiejętności w edukacji
• 10 technik i tricków, które pozwolą Ci zamienić ChatGPT w skutecznego i wszechstronego asystenta 24/7
• Sztuka tworzenia promptów - naucz się tworzyć polecenia dla SI, by uzyskać konkretne, spersonalizowane wyniki na wysokim poziomie merytorycznym
• 3 gotowe formuły promptów dla ChatGPT i Copilot (Microsoft).

Moduł 2
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe w marketingu edukacji
• Marketing edukacyjny: 5 najlepszych strategii na 2024 rok. Wszechobecność SI jest jedną z nich
• Inteligentne czatboty: Teraz możesz je tworzyć sam z ChatGPT-4 dla swoich klientów
• Nie wiesz jak rozwinąć swoją szkołę lub uczelnię wyższą? Zapytaj SI. Generuje 200 pomysłów na kwadrans
• SI może stworzyć skuteczną strategię marketingową, SWOT, analizę konkurencji, plan kampanii, persony, kalendarz wpisów, wpisy na miesiąc i nie tylko
• Content Marketing: Tworzenie wartościowych treści edukacyjnych, które angażują i edukują odbiorców
• Dzięki tym technikom będziesz pisać szybciej wszystkie teksty
• SEO: Techniki, które pomogą wyróżnić w Google Twoje treści edukacyjne i marketingowe
• 3 gotowe prompty do zastosowania od razu (kopiuj-wklej).

Moduł 3
Ćwiczenie

Moduł 4
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w skutecznej sprzedaży usług i produktów edukacyjnych
• Zleć SI analizę potrzeb i stworzenie spersonalizowanej oferty edukacyjnej, która przekona klientów
• Storytelling: ChatGPT i inne duże modele językowe wykreują historie, które sprzedają
• Analiza i wykorzystanie feedback’u klientów do optymalizacji oferty i strategii sprzedaży
• Korespondencja mailowa: ChatGPT napisze e-maile i stworzy spersonalizowane szablony sprzedażowe
• 3 gotowe prompty do zastosowania od razu (kopiuj-wklej).

Moduł 5
Ćwiczenie
Podsumowanie i Q&A

 


Prelegent:
Krzysztof Urbanowicz
jest ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego. Z ponad 20-letnim doświadczeniem jako trener i metodyk szkoleń, menedżer i szef agencji content marketingu i social media, współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…). Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu, a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski). Wykształcenie: romanistyka (UAM w Poznaniu), dziennikarstwo (L’Institut Français de Presse w Paryżu), sowietologia (L’Institut des Sciences Politiques w Paryżu - trzecia najlepsza uczelnia na świecie w 2022 r. po Harvard i Oxford, w zakresie nauk politycznych i studiów międzynarodowych).

Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY