Termin szkolenia: 14.05.2024 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł + VAT 23%
(zw. z podatku VAT w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)
Program szkolenia
1. Wprowadzenie
2. Wizerunek Uczelni
3. Strategia wizerunkowa: jaką mamy misję? jaki jest nasz cel? jak do niego dojdziemy?
4. Budowanie strategii promocyjnej (co? gdzie?, kiedy/, Do kogo?)
5. Narzędzia reklamowe – dobre i złe przykłady – ATL, BTL, reklama niestandardowa, reklama wirusowa
6. Dobór narzędzi reklamowych
7. Reklama kontekstowa
8. Elektroniczne środki komunikacji własnej: www, Newsletter
9. Media społecznościowe, twiter, facebook, youtube (przykłady, analiza)
10. Public Relations
11. Świat mediów
12. Współpraca – z kim i jak (konferencja prasowa, briefing)
13. Patronaty
14. Informacja prasowa, wywiad prasowy
15. Ewaluacja
16. Kryteria sukcesu
17. Ankieta
18. Próbka badań
19. Podsumowanie
Prelegent:
Wiktor Siegel - Project manager, trener, konsultant i coach. Ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży. Ponad 21 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń (ponad 1.500 dni szkoleniowych), coachingu i mentoringu (ponad 500 sesji).
Autor książki „Efektywność Osobista 4x4” wyd. MT Biznes, 2021. Wykładowca studiów podyplomowych MBA w Hotelarstwie w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Krakowie. Studia podyplomowe: Zarządzanie i administracja, Instytut Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Jagielloński, Kraków oraz Professional Diploma In Marketing, Chartered Institute of Marketing, London.
Formy zajęć:
- Wykład z prezentacją
- Moderowana dyskusja
- Ćwiczenia symulacyjne
- Warsztaty
- Studia przypadków
- Burza mózgów
Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY