Termin szkolenia:
24.04.2023 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.30
Cena szkolenia za jedną osobę: 497,00 zł netto (brutto w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)
Program szkolenia:
1. Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.
- Cel i zasady kreowania wizerunku.
- Typologia wystąpień publicznych – prezentacja biznesowa to początek czyli gdzie warto się prezentować.
- Dobór stylu wystąpień do mówcy.
- Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
- Korelacja komunikacji werbalnej i niewerbalnej do treści wystąpienia.
- Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
- Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.
2. Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.
- Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
- Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
- Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
- Typy słuchaczy i audytorium.
- Struktura wystąpień publicznych.
- Przygotowanie się do wystąpienia.
- Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
- Przygotowanie przemówienia.
- Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.
- Techniki panowania nad dyskusją.
- Zasady postępowania z trudnym audytorium.
3. Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
- Elementy werbalne i niewerbalne w prezentacji i innych wystąpieniach publicznych.
- Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
- Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
- Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
- Perswazja i techniki manipulacji.
- Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.
4. Techniki i metody prowadzenia skutecznej prezentacji. Ruch w prezentacji. Zachowanie przed kamerą.
- Przygotowanie prezentacji, dobór argumentacji i jej skuteczność.
- Zasady efektywnej prezentacji, organizacja materiału, język i struktura.
- Techniki wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi słuchaczy.
- Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
- Metody radzenia sobie z dziennikarzami, mikrofonem i kamerą.
Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY