Jak wykorzystać AI, Google i media społecznościowe w marketingu i sprzedaży usług w edukacji

Termin szkolenia: 07.06.2024 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł + VAT 23%
(zw. z podatku VAT w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)


Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

Rektorzy, prorektorzy i kadra zarządzająca uczelniami: Szkolenie pomoże decydentom zrozumieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe, by rozwinąć uczelnię i wyróżnić ją na tle konkurencji w Polsce i za granicą.
Działy marketingu, komunikacji i promocji na uczelniach wyższych: Specjaliści z tych działów mogą nauczyć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji kampanii marketingowych i jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i Google do budowania marki uczelni, promowania jej programów i rekrutacji studentów.
Zespoły ds. rekrutacji studentów: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych studentów i jak wykorzystać narzędzia sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.

Dlaczego warto:

1. Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego trenera i metodyka szkoleń z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
2. Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w codziennej pracy.
3. Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
4. Możliwość bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z prowadzącym po szkoleniu.

Program szkolenia:

Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w marketingu edukacyjnym
• Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
• ChatGPT to superbohater wśród Dużych Modeli Językowych (LLM), ale jakie są jego prawdziwe supermoce?
• Wojna inteligentntch czatbotów: ChatGPT vs Gemini (Google) vs Copilot (Microsoft).
• Porównanie ChatGPT-3.5 vs ChatGPT-4: czy warto zainwestować w płatną wersję?
• Czy inteligentne czatboty mogą kłamać, mylić się i „halucynować”? Tak, ale można temu zapobieć.
• 6 rzeczy, których sztuczna inteligencja (jeszcze) nie potrafi zrobić, albo robi źle.

Moduł 2: Jak dostosować ChatGPT do swoich potrzeb i stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego
• Co to jest Prompt Engineering i dlaczego musisz się tego nauczyć, by wejść na wyższy poziom marketingu.
• Prompt Engineering: Odkryj 7 sprawdzonych technik, które pozwolą Ci skutecznie współpracować z ChatGPT.
• Jak wyszkolić Twojego własnego ChatGPT, aby „myślał” jak guru marketingu edukacyjnego.
• 3 sposoby, by stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego.
• Metoda AKTIF na prompt idealny.
• Bonus: 20 gotowych wzorów promptów, czyli poleceń dla ChatGPT, dla marketerów (kopiuj-wklej).

Moduł 3: Jak wykorzystać SI do stworzenia strategii marketingowej dla uczelni wyższej
• Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
• Teraz w marketingu wszystko, od pomysłu do realizacji kampanii, dzieje się co najmniej 3x szybciej.
• ChatGPT pomoże Cie stworzyć strategię marketingową szybciej niż myślisz.
• Planowanie kampanii z SI od A do Z: analiza, cele, budżet, harmonogram, wybór formy promocji i reklamy (np.
Google Ads, influencer marketing...), wybór narzędzi do każdego poziomu lejka marketingowego...
• Analiza marketingowa i psychologiczna grupy docelowej: persony, analiza sentymentu, argumentacja...
• Jak wykorzystać SI do promocji uczelni za granicą: 5 pomysłów na przyciągnięcie studentów zza granicy.
• Inteligentne chatboty: Teraz możesz je tworzyć sam dla siebie i swoich klientów w 15 minut.
• Korespondencja mailowa: Użyj ChatGPT, Copilot i Gemini do pisania e-maili.

Moduł 4: 10 technik jak wykorzystać SI w mediach społecznościowych
• Media społecznościowe są dziś dominującą częścią strategii marketingu edukacyjnego.
• Twórz treści na 5 poziomach ścieżki zakupowej: od snack content do spersonalizowanych case study.
• Wykorzystaj ChatGPT do generowania pomysłów na tematy, tytuły, ilustracje do tekstów lub wideo na TikToka.
• Kalendarz wpisów na miesiąc w 5 minut? Tak, to możliwe.
• Jak szybko napisać z ChatGPT serię wpisów do mediów społecznościowych na cały miesiąc.
• Tworzenie postów w mediach społecznościowych, etap po etapie.
• Recykling treści: jak wykorzystywać te same materiały w różnych mediach społecznościowych. Oszczędzisz
czas i pieniądze.
• Generowanie ilustracji i wideo przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz.

Moduł 5: Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem ChatGPT
• Analiza prac uczestników, indywidualny feedback oraz wskazówki co robić dalej.

Podsumowanie i Q&A

 


Prelegent:
Krzysztof Urbanowicz
jest ekspertem w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego. Z ponad 20-letnim doświadczeniem jako trener i metodyk szkoleń, menedżer i szef agencji content marketingu i social media, współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…). Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu, a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski). Wykształcenie: romanistyka (UAM w Poznaniu), dziennikarstwo (L’Institut Français de Presse w Paryżu), sowietologia (L’Institut des Sciences Politiques w Paryżu - trzecia najlepsza uczelnia na świecie w 2022 r. po Harvard i Oxford, w zakresie nauk politycznych i studiów międzynarodowych).

Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY