Termin szkolenia:
28.06.2023 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.30
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł + VAT 23%
(zw. z podatku VAT w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)
Program szkolenia:
I. Wprowadzenie
Cel szkolenia
Przegląd podstawowych aktów prawnych dotyczących dokumentacji związanej z przebiegiem studiów
Wprowadzenie do pojęć związanych z teczka akt osobowych studenta i dokumentacją elektroniczną
II. Dokumentacja przebiegu studiów – zasady ogólne
Rodzaje dokumentów związanych z przebiegiem studiów i ich znaczenie
Zasady postępowania z dokumentacją papierową i elektroniczną
Terminy przechowywania dokumentów
III. Elektroniczna teczka akt osobowych studenta
Przegląd funkcjonalności i możliwości prowadzenia e-teczki
Zasady przechowywania dokumentów w e-teczce
Przykłady wykorzystania e-teczki w praktyce
IV. Załatwianie spraw studenckich w sposób elektroniczny
Zasady składania podań i wniosków elektronicznych
Procedury wydawania decyzji i rozstrzygnięć elektronicznych
Komunikacja elektroniczna z uczelnią
V. Bezpieczeństwo danych osobowych
Podstawowe zasady ochrony danych osobowych
Zagrożenia związane z przetwarzaniem danych osobowych w kontekście teczki akt osobowych studenta
Zasady bezpiecznego przetwarzania danych w teczce akt osobowych studenta
VI. Podsumowanie i dyskusja
Omówienie najważniejszych zagadnień i pytań związanych z teczka akt osobowych studenta i dokumentacją elektroniczną
Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
Podsumowanie szkolenia i perspektywy dalszej pracy
Zaproponowany program ma na celu przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z dokumentacją związaną z przebiegiem studiów, w tym elektroniczną teczką akt osobowych studenta. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać procedury postępowania z dokumentacją, zasad przechowywania dokumentów i bezpiecznego przetwarzania danych osobowych. Ponadto omówione zostaną możliwości załatwiania spraw studenckich w sposób elektroniczny oraz najnowsze zmiany w przepisach dotyczących dokumentacji związanej z przebiegiem studiów.
Prelegent:
Od 1998 roku pracownik wiodącej uczelni publicznej w kraju – obecnie uczelni badawczej. Od 2005 roku kierownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich, po zmianach w strukturze organizacyjnej uczelni obecnie pełni funkcje dyrektora Centrum Obsługi Studiów zarządzając 76-cio osobowym zespołem odpowiedzialnym za rekrutację na studia i studia podyplomowe, obsługę studiów, wsparcie z pomocy materialnej oraz równanie szans edukacyjnych dla studiujących osób z niepełnosprawnością, obsługę procesu rozliczania zajęć dydaktycznych oraz procesu dyplomowania. Kierownik pierwszego projektu pilotażowego POWER kierunki zamawiane oraz koordynator merytoryczny wielu obecnie prowadzonych projektów POWER w zakresie kształcenia; wieloletni członek senackiej komisji ds. kształcenia, rady kształcenia na uczelni oraz Uczelnianej Rady ds. Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia, od 16 lat audytor uczelniany ds. kształcenia.
Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego oraz Międzynarodowej Szkoły Nauk Politycznych i Administracji Państwowej Uniwersytetu Śląskiego, w 2022 ukończyła studia Executive Master of Business Administration MBA.
Od 7 lat prowadzi szkolenia z zakresu organizacji studiów i studiów podyplomowych oraz wszelkich spraw związanych z obsługą studenta.
Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- dostęp do platformy szkoleniowej bez konieczności instalowania oprogramowania
- wyspecjalizowaną kadrę
- laminowane certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY