Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w zarządzaniu i biznesie (firmy, organizacje, instytucje, administracja)

Termin szkolenia:
14.11.2023 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł + VAT 23%
(zw. z podatku VAT w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)


Idea szkolenia:

W świecie cyfrowym, efektywne wykorzystanie sztucznej inteligencji (SI) i ChatGPT w zarządzaniu firmą, organizacją lub instytucją jest kluczem do sukcesu. Nasze szkolenie pozwoli Ci zrozumieć, jak SI może zrewolucjonizować Twój styl zarządzania i jak może pomóc Ci zaoszczędzić czas, energię i pieniądze.
Kto szybciej opanuje język algorytmów SI, ten zwiększy swoją efektywność i zaangażowanie swoich pracowników i klientów. W tym celu autor szkolenia przygotował dla uczestników ponad 50 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu (kopiuj-wklej).
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego menedżerowie są tak zainteresowani SI, jakie są jej ograniczenia i jakie stawia wyzwania w organizacji. Odkryjesz 30 konkretnych zastosowań SI dla liderów i menedżerów.
Kluczowym punktem programu szkolenia będą techniki współpracy z ChatGPT, które pozwolą Ci wejść na wyższy poziom, żeby wiedzieć o SI więcej niż wie o nim 90% przeciętnych użytkowników.
To szkolenie to inwestycja w przyszłość. Nie przegap tej okazji, bo to właśnie ChatGPT stanie się Twoim najpotężniejszym sojusznikiem w rewolucji w pracy, biznesie i życiu osobistym, która już się rozpoczęła.
Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, dostosuj ChatGPT do swoich potrzeb i stwórz swojego super asystenta - będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej organizacji.
Szkolenie nie wymaga się żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Menedżerowie na wszystkich szczeblach zarządzania, którzy chcą zrozumieć i efektywnie wykorzystać SI w swojej pracy
Przyszli menedżerowie
Product Manager, Project Manager, Account Manager, Brand Manager
Liderzy projektów, którzy chcą zastosować SI do poprawy efektywności swoich zespołów
Specjaliści ds. HR, którzy chcą wykorzystać SI do optymalizacji procesów rekrutacji i zarządzania talentami
Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży, którzy chcą wykorzystać SI do personalizacji oferty, analizy sentymentu, prognozowania trendów i optymalizacji kampanii
Analitycy biznesowi, którzy chcą wykorzystać SI do analizy i prognozowania danych
Specjaliści z zakresu komunikacji, promocji i public relations
Przedsiębiorcy i właściciele firm
Wszystkie osoby należące do kadry zarządzającej, które chcą zrozumieć, jak SI może wpłynąć na ich pracę i ich przyszłość w organizacji.

Korzyści dla firmy, organizacji, instytucji, administracji:

1. Oszczędność czasu i zasobów: Automatyzacja i zwiększenie efektywności pracy dzięki poznaniu nowych technik i narzędzi SI przełożą się na oszczędność czasu i zasobów, co pozwoli na lepsze wykorzystanie kapitału ludzkiego i finansowego.
2. Zwiększenie efektywności pracowników: Szkolenie dostarczy narzędzi i technik, które znacząco podniosą produktywność pracowników. Efektem będą szybsze i bardziej efektywne procesy decyzyjne oraz lepsze zarządzanie czasem i zadaniami.
3. Automatyzacja procesów: Dzięki gotowym wzorom promptów i praktycznym ćwiczeniom, pracownicy będą mogli od razu zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi: SI oferuje firmie narzędzia, które mogą usprawnić procesy HR, takie jak rekrutacja, onboarding czy zarządzanie konfliktami.
5. Innowacyjność i przewaga konkurencyjna: SI oferuje nowe narzędzia do zarządzania, które mogą zrewolucjonizować sposób zarządzania firmą i pracownikami. Wiedza na temat SI i ChatGPT na tak wysokim poziomie umożliwi zdobycie przewagi konkurencyjnej.
6. Zwiększenie satysfakcji i zaangażowania pracowników: Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii zwiększa satysfakcję z pracy, co przekłada się na lepsze wyniki i niższą rotację pracowników.
7. Personalizacja i lepsza obsługa klienta: Szkolenie pokaże, jak wykorzystać SI i ChatGPT do analizy danych i personalizacji oferty, co może wpłynąć na zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów.

Korzyści dla uczestników:

Oszczędność czasu i większa efektywność w pracy: Dzięki szkoleniu, na którym uczestnicy nauczą się jak skutecznie zastosować SI w pracy, bedą oni w stanie zaoszczędzić ok. 7 godzin pracy tygodniowo. Niektórzy - jeszcze więcej.
Dogłębne zrozumienie SI i ChatGPT: Uczestnicy zdobędą nie tylko teoretyczną wiedzę o SI i ChatGPT, ale również praktyczne umiejętności, które pozwolą im zrozumieć i wykorzystać te narzędzia w codziennej pracy i życiu osobistym.
Gotowe rozwiązania: Dzięki ponad 50 gotowym wzorom promptów, uczestnicy będą mogli od razu zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. To przyspieszy wdrożenie i pozwoli na osiągnięcie szybkich efektów.
Przewaga konkurencyjna: Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystać SI i ChatGPT do zyskania przewagi nad konkurencją. Zdobytą wiedzę można wykorzystać do optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i podniesienia jakości usług.
Praktyczne ćwiczenia i analiza: Ostatni moduł szkolenia jest poświęcony praktycznym ćwiczeniom z wykorzystaniem ChatGPT. To nie teoria, ale konkretne, praktyczne umiejętności, które można od razu zastosować w praktyce. Analiza prac uczestników pozwoli im na zrozumienie jakie błędy można popełnić i jak je szybko naprawić.

Program szkolenia:

Moduł 1
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji

  • Czym jest sztuczna inteligencja (SI), jak działa, kiedy się psuje i jak to naprawić
  • Aż 92% osób nie potrafi wykorzystać możliwości ogólnodostępnych narzędzi SI i ChatGPT
  • Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 10 godz. tygodniowo. Niektórzy - jeszcze więcej.
  • Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chata, Google Barda, a Open Ai - ChatGPT
  • Czy chatbopty mogą kłamać, mylić się i „halucynować”?
  • Mapa ryzyk i zagrożeń, które stwarza SI dla menedżerów
  • To nie SI i ChatGPT zabiorą Ci pracę. Zrobi to inny menedżer który lepiej opanuje ich język.

Moduł 2
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu: narzędzia, tricki i techniki mistrzów

  • Jak wykorzystać ChatGPT, Bing i Bard w biznesie
  • SI w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym (planowanie, zarządzanie projektami, oszczędzanie kosztów, podejmowanie decyzji…)
  • SI w zarządzaniu zasobami ludzkimi (rekrutacja, onboarding, konflikty, feedbacku od pracowników…)
  • SI w marketingu i sprzedaży (tworzenie strategii marketingowej, wsparcie sprzedaży, KPI, SWOT…)
  • SI w zwiększeniu produktywności (automatyczne odpowiedzi, generowanie raportów i analiza danych, analiza nastrojów i opinii klientów…)
  • SI w komunikacji werbalnej i pisemnej (artykuły, e-maile, wystąpienia publiczne…).

Moduł 3
Jak dostosować ChatGPT do swoich potrzeb i stworzyć sobie super asystenta 24/7

  • 10 rzeczy, których ChatGPT (jeszcze) nie potrafi zrobić
  • 7 błędów, które popełniasz z Chatem GPT i jak je naprawić.
  • Co to jest Prompt Engeneering i dlaczego musisz to opanować
  • Im bardziej szczegółowy będzie Twój prompt, tym bardziej szczegółowa będzie odpowiedź
  • 10 zasad jak rozmawiać z ChatGPT
  • Gotowe wzory promptów do zastosowania od razu (kopiuj-wklej)
  • Metoda AKTIF na prompt idealny.

Moduł 4
Ćwiczenia: Jak wykorzystać SI w rozwoju biznesu

  • Uczestnicy będą mieli okazję wymyślić własne zastosowania AI w biznesie
  • Analiza prac

Moduł 5
Ćwiczenia: Jak wykorzystać SI w tworzeniu prezentacji Power Point

  • Uczestnicy będą mieli okazję stworzyć własne prezentacje we współpracy z SI
  • Analiza prac

Moduł 6
Ćwiczenia: Jak wykorzystać ChatGPT w korespondencji mailowej

  • Uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać SI do pisania e-maili
  • Analiza prac
  • Dyskusja i podsumowanie szkolenia

 

Prelegent:
Krzysztof Urbanowicz
• Specjalista w zakresie SI i ChataGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji, copywritingu i storytellingu, marketingu i transformacji cyfrowej.
• Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
• Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
• Klienci w Polsce m. in. PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska…
• Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
• Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
• Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem
polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.

Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- wyspecjalizowaną kadrę
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- laminowane certyfikaty przesłane pocztą tradycyjną

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY