Termin szkolenia:
27.06.2022 - ONLINE (platforma clickmeeting)
Godziny szkolenia: 10.00-15.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 497,00 zł netto (brutto w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)
Program szkolenia:
1. W jakim celu wprowadzono rejestr umów? Rejestr umów a dostęp do informacji publicznej.
2. Zawartość rejestru
3. Kto i w jaki sposób prowadzi rejestr?
4. Obowiązek wprowadzania do rejestru umów zawartych przez jednostki samorządu terytorialnego. Jak zorganizować wypełnianie obowiązków w ramach jednostki – porady praktyczne.
5. Zakres umów objętych obowiązkiem wprowadzania do rejestru oraz wyłączenia z obowiązku
5.1. Rodzaje umów
5.2. Zamówienia publiczne a rejestr umów
5.3. Umowy zawierane w formie pisemnej
5.4. Forma dokumentowa (email, PDF itp.) umów a umowy w formie pisemnej
5.5. Forma dokumentowa a podpis elektroniczny
5.6. Szczególne przypadki „zamówień doraźnych”
5.7. Zamówienia internetowe a rejestr umów
6. Zakres danych wprowadzanych do systemu
7. Szczegółowe omówienie praktycznych zagadnień i problemów związanych z danymi w rejestrze
7.1. Jak oznaczać strony umowy – czy tylko imię i nazwisko?
7.2. Problemy związane z datą i miejscem zawarcia umowy
7.3. Jak określać przedmiot umów?
7.4. Czas trwania umów i zagadnienia z tym związane – jak raportować umowy zawierane na czas nieoznaczony?
7.5. Limit kwotowy - wartość umów - umowy na czas określony i nieokreślony - jak wskazywać wartość przy umowach na czas nieokreślony?
7.6. Jak określać źródła finansowania umów?
7.7. Informacje o zmianach lub wypowiedzeniu umów
8. Czy można do systemu wprowadzić dane nadmiarowe?
8.1. Wprowadzanie umów nieobjętych obowiązkiem
8.2. Wprowadzanie danych nieobjętych obowiązkiem
9. Sankcje związane w niedopełnieniem obowiązków.
Prelegent:
Marcin Mioduszewski - Radca Prawny
Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- wyspecjalizowaną kadrę
- certyfikaty
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY