Gościmy

Odwiedza nas 9 gości oraz 0 użytkowników.

Jak efektywnie motywować pracowników Uczelni poprzez właściwe zarządzanie zespołem - delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności - Szkolenie dla kadry kierowniczej uczelni

Termin szkolenia : 
wkrótce
szkolenie dwudniowe

Godziny szkolenia: 10.00- 15.30
Cena szkolenia za jedną osobę: 1197,00 zł netto (brutto w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)

 
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności kadry kierowniczej w zakresie zarządzania personelem. 

Szkolenie kierowane do kadry kierowniczej Uczelni:

nauczycieli akademickich (dziekanów, prodziekanów oraz kierowników jednostek pozawydziałowych, dyrektorów instytutów oraz ich zastępców),

pracowników administracji centralnej i wydziałowej (kanclerzy, kwestorów, kierowników biur i działów oraz ich zastępców).

 

Program szkolenia:

1. Skuteczny kierownik zespołu w uczelni

- Zakres zadań a specyfika pracy w szkole wyższej
- Cechy dobrego szefa – autodiagnoza uczestników

2. 4 Style zarządzania wg Modelu Blancharda

- Typy pracowników
- Dostosowanie stylu zarządzania do pracownika

3. Określenie i wprowadzenie zasad współpracy

- Expose kierownika, czyli jak skutecznie wprowadzić zasady
- Sztuka przemawiania do zespołu – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować
- Nigdy nie zaczynaj swojej prezentacji od... – skuteczne metody na zepsucie każdego wystąpienia
- Egzekwowanie zasad

4. Delegowanie zadań, jako podstawowe narzędzie zarządzania zespołem

- Kiedy kierownik powinien delegować zadania?
- Procedura efektywnego i motywującego delegowania zadań 
- Wybór zadań
- Struktura skutecznej rozmowy delegującej
- Rozwojowa i motywacyjna funkcja delegowania
- Najczęściej popełniane błędy

5. Sztuka motywowania pozafinansowego

- 10 zasad motywowania i ich praktyczne wykorzystanie w zarządzaniu pracownikami uczelni
- Motywatory a 3 grupy wiekowe
- Indywidualne podejście do pracownika szkoły wyższej i rozumienie jego potrzeb
- Udzielanie konstruktywnych i motywujących informacji zwrotnych
- Jak nagradzać i jak karać pracowników w sposób motywujący?
- 3 etapy konstruktywnego krytykowania
- Procedura chwalenie i nagradzanie
- Wykorzystanie najsilniejszych motywatorów pozafinansowych

6. Trudne sytuacje

- Kierownik mówi „NIE”, czyli asertywna odmowa pracownikowi
- Procedura rozwiązywania konfliktów w zespole
- Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich uniknięcia

7. Coaching – narzędzie rozwoju i motywowania pracowników 

- Czym jest coaching i kiedy należy go stosować?
- Zasady procesu coachingowego
- Praktyczne narzędzia coachingowe
- Sesja coachingowa wg Modelu GROW

8. Podsumowanie szkolenia, pytania, dyskusja

 

Co zapewniamy:
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- wyspecjalizowaną kadrę 
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- certyfikaty
- nie zapewniamy noclegu

 

 

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Formularz należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.