Gościmy

Odwiedza nas 6 gości oraz 0 użytkowników.

Uczelnia w świetle Ustawy 2.0 – ścieżki rozwoju i kształtowanie wizerunku

Termin szkolenia : 
wkrótce - Gdańsk
Godziny szkolenia: 10.00- 14.30
Cena szkolenia za jedną osobę: 597,00 zł netto (brutto w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych) 

W trosce o Państwa bezpieczeństwo zostaną zapewnione wszystkie środki ostrożności:

- po 3 szt. maseczek chirurgicznych dla każdego uczestnika (do wymiany co 2h zegarowe)
- po 1 parze rękawiczek nitrylowych dla każdego uczestnika (w różnych rozmiarach do wyboru)
- płyn do dezynfekcji rąk
- dodatkowo przed każdym szkoleniem dezynfekowane są stoliki, klamki i wyposażenie sali
- na bieżąco dezynfekowane są również części wspólne budynku

Celem szkolenia jest kompleksowe i szczegółowe zapoznanie uczestników z koncepcjami zarządzania strategicznego – od teorii przez przykładowe rozwiązania. Wiedza z zakresu zarządzania zostanie przeniesiona na grunt szkolnictwa wyższego. Ponadto uczestnicy będą mieli okazję poznać przykłady startegii innych jednostek oraz na bieżąco wyciągnąć wnioski i spróbować odnaleźć formułę dla rozwoju swojej jednostki. Prezentowane zagadnienia będą miały odniesienie do założeń oraz możliwości, które daje Ustawa 2.0.
Szkolenie pozwoli uczestnikom krytycznie ocenić swoją jednostkę pod względem prowadzonej działalności naukowej, dydaktycznej i popularyzatorskiej w kontekście otoczenia zewnętrznego. Jednym z elementów szkolenia będzie także omówienie sposobów zwiększania widoczności jednostek i przekazu społecznego.

Zakres szkolenia:
Zagadnienia wprowadzające:
• 4 koncepcje zarządzania strategicznego
• Myślenie strategiczne/model biznesowy
• Synteza – Porter/Mintzberg/Hamel
• Strategia/kontekst – analiza PESTEL - przykłady
• Produkt/Proces/Innowacja – identyfikacja w obszarze szkolnictwa wyższego

Zagadnienia szczegółowe oraz dobre praktyki (częściowo praca wspólna – forma warsztatu)
• Adaptacja – strategia ofensywna/defensywna – jak zachowują się uczelnie
• Tworzenie wartości organizacji
• Produkt/Rynek – macierz Ansoffa – przykłady
• Nauka/Kształcenie/ Otoczenie społeczne – na czym budować strategię?
• Jak to robią inni – przykłady strategii
• Strategia internacjonalizacji
• Otwarta nauka i upowszechnianie wyników badań
• Wpływ społeczny
• Kształtowanie wizerunku uczelni – jak się pokazać – dobre i złe praktyki

Co zapewniamy:

- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- wyspecjalizowaną kadrę 
- liczebność grupy dostosowaną do specyfiki tematu szkolenia
- certyfikaty
- serwis obiadowy oraz serwis kawowy

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Formularz należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.