Gościmy

Odwiedza nas 12 gości oraz 0 użytkowników.

POL-on 2.0 Wykaz pracowników - raportowanie danych sprawozdawczych

Termin szkolenia: 18.06.2020
Miejsce szkolenia: Warszawa, Centrum Konferencyjne AS-Bud, al. Jerozolimskie 81
Godziny szkolenia: 10.00-16.00
Cena szkolenia za jedną osobę: 780,00 zł netto (brutto w przypadku gdy szkolenie finansowane będzie ze środków publicznych)

 W trosce o Państwa bezpieczeństwo zostaną zapewnione wszystkie środki ostrożności:

- po 3 szt. maseczek chirurgicznych dla każdego uczestnika (do wymiany co 2h zegarowe)
- po 1 parze rękawiczek nitrylowych dla każdego uczestnika (w różnych rozmiarach do wyboru)
- płyn do dezynfekcji rąk
- dodatkowo przed każdym szkoleniem dezynfekowane są stoliki, klamki i wyposażenie sali
- na bieżąco dezynfekowane są również części wspólne budynku (windy, toalety itp.)

Program szkolenia:

1. Podstawy prawne, w tym m.in.:
a) przepisy tzw. Tarczy Antykryzysowej 2.0. (specustawy) a sprawozdawczość danych w wykazie pracowników w zakresie raportowania oświadczeń na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej;
b) przepisy tzw. Tarczy Antykryzysowej 3.0. (specustawy) a sprawozdawczość danych w wykazie pracowników w zakresie raportowania informacji o stopniach i tytule naukowym;
c) przepisy Ustawy 2.0, rozporządzeń MNiSW oraz statutu i uchwał Polskiej Komisji Akredytacyjnej a sprawozdawczość danych w wykazie pracowników w zakresie raportowania informacji o kompetencjach i doświadczeniu pozwalających na prawidłową realizację zajęć
przez osoby niebędące nauczycielami akademickimi;
d) przepisy Ustawy 2.0, Kodeksu pracy oraz ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby lub macierzyństwa a sprawozdawczość danych w wykazie pracowników w zakresie raportowania nieobecności;
e) zadania Systemu POL-on - wykaz pracowników oraz terminarz sprawozdawczy.
2. Reguły walidacyjne (biznesowe) raportowania danych sprawozdawczych w wykazie pracowników w zakresie:
a) zatrudnienia;
b) warunków zatrudnienia;
c) danych identyfikacyjnych;
d) oświadczeń na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej;
e) kompetencji i doświadczenia pozwalających na prawidłową realizację zajęć przez osoby prowadzące zajęcia.
3. Rejestracja nowego pracownika, w tym:
a) dane identyfikacyjne (zmiana, korekta, usuwanie);
b) dane osobowe (zmiana, korekta, usuwanie);
c) cechy zatrudnienia;
d) historia zmian danych pracownika.
4. Zatrudnienie (nawiązywanie; rozwiązywanie stosunku pracy za wypowiedzeniem; warunki wygaśnięcia umowy o pracę) w grupach pracowników badawczych; badawczo-dydaktycznych; dydaktycznych, w tym:
a) dane zatrudnienia (nowe zatrudnienie, korekta, historia korekt, zakończenie zatrudnienia);
b) warunki zatrudnienia (nowy warunek, korekta, usuwanie);
c) zgoda na dodatkowe zatrudnienie (dodawanie, korekta, usuwanie);
d) źródła finansowania umowy.
5. Zatrudnienie innych osób prowadzących zajęcia w ramach umów cywilnoprawnych, w tym:
a) dane zatrudnienia;
b) warunki zatrudnienia.
6. Oświadczenia B+R, w tym o:
a) dyscyplinach i udziale czasu pracy (dodawanie, korekta, zmiana kolejności);
b) zaliczeniu do liczby „N” (dodawanie, korekta, zakończenie);
c) upoważniające podmiot do wykazania osiągnięć naukowych w ramach poszczególnych dyscyplin;
d) komunikacja i przepływ informacji w zakresie sprawozdawczości oświadczń na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej w wykazie pracowników (liczba „N” i dyscypliny) a publikacji naukowych w PBN 2.0 (afiliacje);
e) zasady realizacji w PBN 2.0 technicznego ekwiwalentu oświadczenia pracownika upoważniającego podmiot do wykazania publikacji naukowych w dyscyplinach na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej;
f) przygotowanie danych sprawozdawczych w związku z rekomendacją MNiSW dotyczącą przeprowadzenia do czerwca 2020 r. audytu wewnętrznego w podmiotach, oceniającego poprawność danych wprowadzanych w zakresie oświadczeń;
g) nowy moduł Raporty, w tym rozszerzone zestawienie pracowników podmiotu oraz raport dla audytorów.
7. Nieobecności (dodawanie, edytowanie, usuwanie), w tym:
a) urlopy;
b) zasiłek chorobowy;
c) świadczenie rehabilitacyjne.
8. Doświadczenie i kompetencje pozwalające na prawidłową realizację zajęć w ramach programu studiów (dodawanie, korekta, usuwanie), w tym:
a) naukowe;
b) dydaktyczne;
c) praktyczne.
9. Prowadzone zajęcia, w tym:
a) informacje o prowadzonych zajęciach (dodawanie, korekta, usuwanie);
b) roczny wymiar zajęć dydaktycznych - pensum dydaktyczne (dodawanie, edytowanie, usuwanie).
10. Stopnie i tytuł naukowy/zawodowy (dodawanie, korekta, usuwanie), w tym tryb nadania tytułu lub stopnia (krajowy, zagraniczny auto-nostryfikowany, zagraniczny nostryfikowany).
Dyskusja i pytania.


Prelegent:

dr Wojciech Majkowski

Co zapewniamy:

- materiały szkoleniowe w wersji papierowej

- wyspecjalizowaną kadrę 

- certyfikaty

- serwis obiadowy oraz całodzienny serwis kawowy

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Formularz należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.